Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij I Love Sushi & Poke Bowl Hillegersberg. Meer weten? Ontdek meer
Bob
21 jun 2026 om 21:51
delicious as always, with complimentary warm shrimp with chili sauce.
Marieke
21 jun 2026 om 20:20
Altijd lekker en best snel bij ons!
Joke
19 jun 2026 om 12:30
vlotte bezorging, doordat eigen bezorgers worden gebruikt is de inschatting van thuisbezorgd altijd te lang. Sushi en overige gerechten zijn erg lekker
Nikky
14 jun 2026 om 20:26
Smaakte goed! De opmaak liet een beetje te wensen over, maar deed niet af aan de smaak.
Nathalie
14 jun 2026 om 10:50
Bezorging altijd op tijd, soms zelfs eerder. Kwaliteit is goed en lekker
Monique
11 jun 2026 om 22:53
goed verzorgd, aardige bezorger en het voornaamste smaakte heerlijk
Floortje
10 jun 2026 om 21:28
Amazing!
Adriaan
31 mei 2026 om 19:21
Alles top:)
Ramona
28 mei 2026 om 20:33
Delicious: wel
Erica
23 mei 2026 om 18:30
Lekker en snel bezorgd!